tisdag 3 juni 2008

Hur det gick!?

Någon som minns att jag tipsade om Konvertittbloggen för någon vecka sedan? Nu var det ju så att jag inte bara tipsade om den för att det är en otroligt intressant blogg - vilket jag återigen bara kan understryka att den är - utan för att det även fanns en möjlighet till att vinna "De apostoliska fäderna" om man tipsade om bloggen under en tvåveckorsperiod. Igår var tiden ute och idag annonserades vinnarna till böckerna (det tävlades om två böcker): Pontus (ingen utskriven bloggadress) och *trumvirvel* JAG!! :D :D :D *är överlycklig*

Tackar ödmjukt delvis Johan och Johanna Stenberg med vänner som ställer upp och skänker bort böcker på detta vis och delvis Gud Fader som har ett finger med i det mesta som sker här på jorden (därmed inte sagt att jag på något vis "förtjänade" boken mer än någon annan som tipsade om Konvertittbloggen). Nu vet jag vad jag ska ha för sommarläsning! :D

Inga kommentarer: