torsdag 23 april 2009

Uppdatering kring kyrkodag


Här kommer tillslut den utlovade uppdateringen om aKFs kyrkodag nu i helgen, som jag har nämnt tidigare. Jag har inte hört något om dagen under gudstjänst eller liknande, men å andra sidan så var jag ju på Bjärka i söndags och kan ha missat vad som sas då. Hur som helst - ni kan ju åtminstone få lika mycket info som jag har, dvs ett foto (förlåt den dåliga kvalitén) av själva reklamaffischen. Och förlåt för att jag inte la upp det före sista anmälningsdag...

Om texten är för liten alt. för otydlig/suddig så står det:




arbetsgemenskapen
Kyrklig Förnyelse i Uppsala stift


Kyrkodag 26 april

St Ansgars kyrka Högmässa klockan 10.00 därefter kyrkfrukost och program

Ordenslivet - för vad? för vem?

Syster Karin, Helgeandsystrarna i Alsike
Syster Bodil, Mariadöttrarna i Vallby
Syster Helena, Mariadöttrarna i Vallby

Anmälan senast onsdag den 22 april till uppsalaakf@yahoo.se eller tel. 0708-248457 Bertil Murray (för planeringen av frukost)

2 kommentarer:

Jonas sa...

Tack! Är säkert verkligt intressant att lyssna på systrarna. Ska du gå Johanna?

Johanna G sa...

Varsegod!
Nej, troligen inte. Jag ska ha besök i helgen.