torsdag 11 juni 2009

Sökes!


Från och med 15 september till 14 mars kommer jag att befinna mig i Östersund på grund av apotekspraktik knuten till utbildningen. Problemet är att jag behöver hitta en bostad, då det är aningens för långt att dagspendla Uppsala-Östersund.

Och tanken slog mig att ni - mina kära bloggvänner och bloggbekanta kanske känner någon (som känner någon) som har ett rum att hyra ut i Östersund. Eller vet någon som vet hur man bäst får tag på ett rum eller lägenhet i nämnda stad.

Jag är rökfri, ej pälsdjursallergiker, skötsam och allmänt trevlig och lätt att umgås med. Privat farmaceutisk rådgivning kan diskuteras vid kontraktsskrivning.


Känner ni någon som ev kan hjälpa mig, skicka ett mail (finns under min profil) eller lämna en kommentar nedan.

Inga kommentarer: