måndag 31 januari 2011

Kyrksyster: Ibland blir man missmodig...

Hej vänner! Trodde ni att jag hade glömt er? Nej, bara tagit semester. Eller så har inspirationen tagit semester. Har inte funnits mycket som är värt att skriva om. Känns det som. Åtminstone inget som inte redan andra inte har gjort och gör så mycket bättre än vad jag någonsin skulle kunna göra.

Nåja, jag har - eventuellt - ett inlägg på gång. Men har lite svårt att få till det. Svårt att formulera mig. Så tills dess jag kommer på något eget vill jag verkligen rekommendera Kyrksysters senaste inlägg: "Ibland blir man missmodig fastän man inte behöver".

Allt gott!

4 kommentarer:

Teija sa...

Rekomenderar bön till den Helige Ande om inspiration...

Johanna G sa...

Är inspiration och bloggande alltid ett självändamål?

Teija sa...

Naturligtvis inte! Men kanske den Helige Ande kan nå någon genom det du skriver?

Johanna G sa...

Mmm, det kan jag ju alltid hoppas.